چگونه به کاهش سطح کراتینین 4.6 به طور طبیعی؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به کاهش سطح کراتینین 4.6 به طور طبیعی؟

چگونه به کاهش سطح کراتینین 4.6 به طور طبیعی؟ سطح کراتینین مهم تر است برای تشخیص عملکرد طبیعی یا غیر طبیعی کلیه اندازه گیری شد. با توسعه بیماری مزمن کلیه، بیشتر بیماران مشکل سطح کراتینین غیر طبیعی به نظر می رسد. هنگامی که بیمار کراتینین 4.6، آن را نشان می دهد که بیمار در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. این یک گام مهم برای کنترل این بیماری است. برخی از ما خواسته: آیا درمان طبیعی برای کاهش سطح کراتینین من وجود دارد؟

در واقع، از علل بالا، مانند صدمه به کلیه، ورزش شدید، عفونت، از دست دادن آب، فشار خون بالا نمی کنترل، کراتینین و غیره انواع بسیاری وجود دارد برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، بیماران به کراتینین بالا با توجه به آسیب کلیوی. کلیه مهم ترین برای فیلتر مواد زائد و سموم از خون است، همچنین کلیه مهم ترین نقش را در حفظ تعادل آب و الکترولیت ارگان بازی کند.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، درمان فشرده سازی گرم می کراتینین بالا کمتر کمک کند. این می تواند به صدمه به کلیه ها در پی آن را تعمیر کنید. ذرات از طب گیاهی چینی شده اند و در این درمان استفاده شده است. همانطور که همه ما می دانیم، داروهای گیاهی چینی دارند efficacies غیر قابل تصور. پرستاران با قرار دادن دو کیسه با گیاهان چینی در نقطه طب سوزنی بیمار، بیمار تنها در بستر به مدت 40 دقیقه قرار دارند. مواد تشکیل دهنده فعال می تواند نفوذ آسیب کلیوی.

به هر حال، اگر شما هر گونه مشکلات، شما می توانید به روش های زیر با ما تماس بگیرید:

پیام خود را ترک زیر

ارسال ایمیل به sjz-hospitalrenal@hotmail.com

دکتر آنلاین ما مشورت

واتساپ: +8615731123730

دکتر شما tudas شما در 24 ساعت مورد بحث، ما بهترین های ما برای کمک به انجام خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 1010
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: